Wednesday, 27 July 2011

HeNseMnye DiYe...


Sapelah yang hensem sangat tukan..
artis..majistret..lowyer...bukan...ce teka ce teka..


malas nak teka..
alaa scroll je sampai bawah mesti dapat tengok sapekah gerangannye..


kita tengok sapa yang kenaa..


ishh2 pehal la tetibe gedik semacam ni..





Kursus QE-5S



Group presentation...




sasaran;penceramah..
orang yang berbaju kelabu..nun kat depan tu haa..
alamak jauh sangat...

ni aku dah zoom sket..tapi tak jelas lagi..tungu sat ek..
sempat lagi tu..ish2..




haaa...nampak tak korang..hensem tak..hensemkan..
bukan aku je yang cakap tau bebudak laki belakang aku pun cakap hensem..




amboi hepy sungguh..
nak dengar ceramah ke tengok penceramah..
gedikks;;)




tengah berposing2 tak perasan lak penceramah tu de kat belakang..
alamak...




habis zoom dahni..nak snap dekat2 maluuu..hehe..
..hensemkan..
pandai tul diye cakap..hilang ngantuk kitorang..



En. Hubby sile jangan jeles ye..ni entri saje suke2 ..
Hubby la paling hensem kat hati aku ni..ecewah..:)
sape2 nak muntah sile tadah sendiri ye..ekeke.


1 comment:

yana halim said...

kih kih kih...memang hensem puuuunnn. puas cuci bijik mate... :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...