Monday 11 July 2011

AhaD yaNg DaMai


Hari yang tenang dan damai..hujan yang turun bagaikan satu rahmat yang tak terhingga dariNya..cuace sejuk2 camni tido jela yang beskan..nak wat pe lagi..hari tuk beristirehat dan bermalas-malasan..lepak2 depan tv sambil layan Melodi...layan anak2...layan hubby sekali hehe..layan tengok tv tau..pagi Ahad yang sangat tenang bagi aku..

Hari minggu lau tak balik kampung ..selain lepak kat umah je..aku gi mah adik beradik aku..selalunye mah aku ngan  mah kakak aku yang no 3 (Kak Nor) la yang jadi port kitorang kumpul ramai2..aktivitinye besela masak2 pastu makan2 pastu gosip2 pastu tidorrr...hehe..camne la tak gemuk memasing kan makan jerr...akula terutamanye..:)

Petang semalam pas hujan berhenti baru kitorang gerak kuar gi Meru mah kak Nor..saje nak lepak2 kat situ..kebetulan lak Susu ngan Pampers Tasnim dah habis gi la nyopping jap..sambil tu sempat gak la cuci mate kat kedai kain..hehe..

 otw ke Meru

layan aiskrim jap

seriusnye adam..

bawak angah dan alang teman adam dan tasnim



kusi pun jadi wat menan



usunglah satu kedai tu haha







hehe dapat kasut baru
kasut lama buang terus



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...