Friday 1 July 2011

Tasnim oh Tasnim

Kali ni nak citer pasal tasnim lak..petang isnin aritu gi econsave beli barang dapur
 sket pastu nak survey meja tulis tuk tasnim. sambil pusing-pusing
cari barang dia ternampak lak beskal..terus dia meluru ke beskal
tu dengan rasa jakun yang amat sangat hingga sanggup
 tinggalkan kitorang yang risau pasal diye berlari sampai
 tanggalkan kasut..xcited sangat diye..terus je naik beskal
 tu kitorang layan jela yang penting dier senyap...

Sonok tul siap nyanyi2 lagi

   flying kiss lagi kat aku... ingat aku nak beli la tu... he he

posing lagi...takpe layan je..

 ecewah.. dengan harapan lagi tu...
gerenti nangis balik ni..

ha..kan betul aku ckp..nangis je diye sepanjang dalam kete on the way nak blik tu..
aku pujuk pun dia tak mau..
ish sedih lak aku tgk mase ni..tersedu2 dia nangis.
puting tu tak tinggal..satu kat mulut satu lagi kat hidung..

alala cianye...tengah melayan kesedihan yang teramat sangat...
kejam sgt ke aku sampai sanggup tengok anak berguling2
 nangis kat lantai tanpa menghiraukan kehendaknye yang tak dituruti

sendiri jwablah..aku nak belikan diye meja dulu..
nak suh diye tulis2 kat meja tu nanti lagipun skg ni diye
 tengah rajin nak menulis n bace buku tengok2 gambar jela..

beskal tu mama belikan nanti ye sayang..

sampai rumah hubby kuarkanla meja beli kat econsave tu..
berbunga la sikit hati diye..lupe dah beskal tadi..

sonok tul diye dapat meja tulis baru..

cewah..cewah..
lau ikut hati aku nak warna pink tapi de biru je aku amik jelah..

terus makan kat atas meja baru diye..

janganla alih chanel lain lau dia tengah tgk upin ipin..
menjerit tak hengat..jiran sebelah pun leh dengar..
Adam bagus..layanje ape2..kan Adam..

Pagi tu tasnim bangun2 terus carik meja tulis diye..
aku pun pe lagi snap rr gambar diye yang tengah mamai tu..
diye duduk je kat situ tak nak berganjak pun..tengok jam dah kul 7 lebih dah..
ni lau aku layan gak memang lambat aku gi opis ni..
last2 aku dukong je diye masuk kete
tanpa menghiraukan raungannya yang memecah  keheningan subuh hari..
ayatt.. tak tahan aku..:)
seb baik x lewat aritu..
tasnim..tasnim..

Oklah sampai sini je..
bye..























1 comment:

Yana Halim said...

lawak si tasnim....belikan je la beskal tu. halaman luas boleh ronda2...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...