Wednesday, 20 July 2011

AdaM 8 BuLaN


Adam dah 8 bulan..rase kejap je mase berlalu..teringat mase lahirkan Adam dulu..sakitnye hanye Tuhan je yang tahu..mujur dipermudahkan olehNya..hilang rase kesakitan bile terpandang wajah Adam.. putih dan bersih je kulit Adam mase dilahirkan seperti sudah dimandikan...

Meh tengok gambar-gambar Adam lak..

buah hati mama
dah pandai layan kartun...


alala..comeinye..


ske tido meniarap...


dah pandai merangkak...


ske kacau n bergelut ngan kakak...


nak men gelungsor tu..tapi tak pandai lai..hehe..
tunggu besar ye Adam..


dah pandai berdiri kat dinding2 ngan panjat kusi..


Ske gelak ngan menjerit kuat bile main ngan kakak..


tapi saye belum ade gigi lagi..:)


masih menyusu badan...


pantang jumpe menan sume nak masuk mulut..
adikkk...tak mau tak tak mau..kate Tasnim..
tengok kakak ni wat macam kakak peace..
Adam dan Tasnim..pengikat kasih sayang
Mama dan Abah
Sayang anak2 Mama..





7 comments:

yana halim said...

alolo tomeinya Adam...lama dah x jumpe Adam nie. Ensem tu beso nanti...hehe

Shibam Jelita said...

tasnim dan adam yang comel, sama macam mama dia yang comel jugak, hihi

mamatasnim said...

k yana;tilah bwk kat opis..bwk qisya sekali..jadi taska la opis kite hehe..:)

mamatasnim said...

tq...kak shibam lagi jelita:)

Encik JI said...

segak anak2. :) ikut bapak ke mak nye ni? hehe

syok kan tgk telatah anak-anak.

kehadiran anak2 mnceriakn rumah tangga.

wlopn kdag2 geram nk cubit2 anak ni, tetapi syg tu tetap no 1. hehe

zaty luvlianncezzz said...

cumei giler adam =)

MamaYatie said...

cepat besar kan anak2 ni

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...