Monday, 16 January 2012

PaGi SaBtu di ReStoRaN CeRiA

 Sangat seronok melayan tasnim makan skg..seleranya makin kuat..dulu agak payah nak suruh makan..terlalu memilih dan sangat anti sayur..pagi Sabtu tadi bangun2 je teringat pulak nasi lemak ngan roti canai kat Restoran Ceria..terus ajak hubby gi bekpes kat sana..berangkutla kami pepagi..selera betul tasnim sampai dua keping diye bedal..tu belum cukai nasi lemak mama lagi..mama lak nasi lemak telur goreng sambal kerang ngan roti canai sekeping ..tu diyaa..tak hengatt2..



ramai sangat orang pepagi di Ceria ni..

nak satu lagi boleh ehehe..

Adam yang tak reti nak duduk diam..

tak habis2 nak selongkar..
Pas bekpes ajak bebudak main kat taman tapi kejap jelah..tak larat sungguh kami nak main kejar2 pepagi ni berat perutt dah hehe..
















6 comments:

KSWSK said...

wah...kakak tasnim bleh mkn 2 keping roti canai yer..

yana halim said...

rajin pi Ceria nih, mesti ceria sokmo dah...hehe

Mamatasnim said...

haha selera tengh kuat kak..memang feveret diye roti canai ni..:)

Mamatasnim said...

tula harap2 camtulah..dah ok dah skg..:)

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

saya pun susah hati kalau anak2 tak mo makan.kalau diorang makan banyak gembira tengokkan?

Mamatasnim said...

kan Mama Amana..suka kalo tgk dorang makan banyak..kita yang hapy..tak kisah la nak mintak apa pun janji dorang makan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...