Sunday 25 September 2011

TeTaMu YaNg DaTaNg


Rasanya masih ramai lagi yang buat open house
di penghujung2 Syawal ni..minggu lepas paling banyak
open house Saya pergi siap sambung sampai ke malam..
memang raya sakanla tahun ni. Minggu ni duduk rumah je
 patah kaki Hubby takde ke Bandung 5 hari..
menghabiskan sisa2 biskut ngan Tasnim je..hehe..:)


Tak buat open house pun..memang rumah Saya
sentiasa terbuka untuk  semua kawan2 dan saudara mara
Saya..yang penting helo2 la dulu dapatla
Saya sediakan ape2 yang patut..

Ramai juga kawan2 yang datang berkunjung..
takdela saya snap semua..yang sempat jela..



Kawan2 Hubby yang datang minggu kedua raya..

Agak kelam kabut juga masa ni..balik keje baru Hubby
bagitau kawan2 nak datang..balik2 terus gi pasar beli
 bahan mentah..Kul 8 dah sampai...adoyai nasib baik
sempat Saya masak..Malam tu Saya jamu Nasi lauk
Ayam masak paprik, sambal udang, telur dadar,
tomyam seafood, nuget2 ngan fun fries je..


Time2 nila tutup bekas air basuh tangan tu pulak
 tak jumpa carik..



Seronok sangat nampaknya tu..



Tunggu turn bagi suami2 santap dulu..



Sang2 suami pula jaga anak2 haha..
sory ye korang ruang tamu agak sempit..






Sambil makan sambil bergosip...hehe..



Sedang Saya sibuk di dapur..Tak sangka pulak Adam juga
sibuk memanjat tangga sampai ke bilik atas..
Subhanallah berderau jantung Saya..nasib baikla
 takde ape2 yang berlaku..peringatan buat Saya
supaya tidak alpa walaupun seminit memandangkan
 Adam yang tengah lasak sekarang.



Tetamu istimewa Saya pengasuh Tasnim yang saya 
anggap seperti mak Saya sendiri datang 
bersama anak2nya.




Sangat beruntung dapat pengasuh yang sangat 
penyayang..selama menjaga Tasnim dan Adam tak 
pernah lekang senyuman dibibir makcik setiap kali 
Saya datang mengambil dan menghantar.




Menu haritu..Nasi Impit Rendang Ayam dan Mee Bandung.



KuewTiau ngan Cucur Udang



Anak2 jiran Saya


Masa ni sekejap je la Tasnim tu duduk diam..
kalau tak bergaduh, tumpahkan air ngan berebut mainan
 bukan Tasnimla..hehe..: ) 


Ape pun terima kasih pada mereka yang sudi berkunjung.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...