Tuesday 6 September 2011

AiDilFiTri 2011 - PaRt 3


- Petang Raya Pertama di Rumah Saya.

Setelah selesai sesi bergambar, bermaaf-maafan dan 
makan2 di Rumah Mertua dengan pantas dan 
tangkasnya kami memecut ke Rumah Saya pula
di Parit 2 Sungai Besar tak nak terlepas sesi
berfotogedik bersama Family Saya pula hehe..:)
Mestilah tak nak terlepas..acara wajib kitorang..:).

Inilah pic Family Besar Saya.
Ha kan dah kata ramaikan bile semua adik beradik berkumpul.
Cuma adik Bongsu saya je tiada dalam gambar
beraya di rumah Mertua di Kedah huhu..sedih gakla
tak cukup korum tahun ni..
Sebabnya Adikza ni penyeri Majlis
takde diye rasa cam tak bes je..:)

 Lau Dikza terbaca sila terharu dengan penuh
 perasaan..kakak tersayang terasa ketiadaanmu..
Jangan sedih dan dendam tiada gambarmu di Pic
Raya tahun ni..hehe..:)






- Sesi bermaaf-maafan


Cucu2 atok mengambil turn untuk bermaafan.



Meriah sungguh dah macam kendurikan.


















Ayahda tercinta..
Walaupun dah berusia 72 tahun
Alhamdulillah masih kuat dan sihat lagi.



Bonda tercinta. 






Abang dan kakak ipar saya



Yusuf dan Ayub cucu saya.



Gelagat anak2 buah yang menceriakan suasana.



Tasnim dah start mengamuk rimas berbaju kurung.



Saya paksa juga pakai dress yang sedondon ngan kami
tapi sekejap je bertahan huhu...:)


Sesi mengagih hasil pendapatan



Huh manyak syiokk woo tahun ni nampaknya hasil
pendapatan anak2 Saya semakin bertambah..
Tak sangka saya juga dapat wit raya..huhu bes2




Nana dan Nadia anak buah saya paling sporting..
Sayang sangat kat korang.


Telenovela Raya Saya yang masih berepisod.
Kita sambung lagi next entri...:)
Sekian.




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...