Tuesday 6 September 2011

AiDiLfiTri 2011 - PaRt 2



Salam semua..

Seperti yang dijanjikan gambar2 raya je yang
saya tempek di entri ini..:)

Seperti kebiasaan setiap tahun memang pagi raya
saya adalah di rumah Mertua tengahari raya barulah
dirumah saya..

Memandangkan family Hubby kecil
jadi sesi bermaaf-maafan dan bergambar pun
sangat cepat berbanding family saya yang besar
dan ramai..
adik beradik saya sahaja 9 orang
anak2 buah saya 30 orang dan 2 orang cucu saya..
dan tahun depan bakal bertambah lagi anak buah saya.



- Pagi Raya di Rumah Mertua.





Adik ipar saya Intan 
hanya sorang je perempuan belah Hubby.







Tahun depan kendong anak sendiri lak..:)



Tasnim with Uncle Hafiz..masih bujang not available..



Adik beradik Hubby..
Yang sulong belum sampai dari Pahang
yang Bongsu masih tidur kut..:)



Hubby ngan Ibu Mertua..
adegan airmata dah start dah..



Alamak sedih la pulak..ishk ishk..:
Bapa Mertua yang dah keluar baraan
tak sempat bergambar bersama kami.



Sayang Mak..
Pose tetap pose hehe..:)



Kurang pasti pe motip Hubby ngan Cik Lim 
gelak sakan..dapat wit raya ke..:)







Salam nak wit raya hehe..




Cik Lim adik Mak Mertua yang Bongsu











Adam yang tersangatla baik..sangat sporting..



Anak2 Cik Lim Fira dan Fika


Pic di Rumah Saya di waktu Petang Raya
di Part 3 lak ye hehe..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...