Friday 12 August 2011

KeTaKsuBanKu PaDa PiNk


Sangat suke pade pink..
gi la mane2pun..lau dah mate ni terpandang pink..
alahai..sukenyelah..cantik betul..




Ok meh kite selongkar sebahagian 
koleksi barangan pink aku..


Pashmina aku..cantik ke..:)



Hp nokia C3 aku..
bagilah hp canggih mane pun nokia pink ni gak aku pilih..
hehe dehal x cukup bajet tu..nak puaskan hati wakaka..



sarung2 bantal ngan selimut..
semestinya pink pilihan ku..



ion board...
dinding mah aku tu je kaler oren beralah ngan hubby..
lau ikut aku pink gak aku nak cat tu..



Tudung saji..cam tak sesuwai je..hehe















Barang mandian dan cucian..
walaupun brand tu aku tak familiar sgt tapi lau dah kaler pink
aku tetap amik gak..


gayung mandi..
Tempat timbang lemak2 yang aku ternak..








Koleksi baju tak yah cakap rr..
banyak pink lagi dari kaler lain..



motip..saje je..
kan tudung aku tupun kaler pink..ekeke



Baju2 Tasnim pun totally memang banyak pink..
termasuklah menan2 diye hehe..



Pic wedding
panjang citer pasal baju kawen pink ni..
tapi nantilah aku citer lain kali..



Kad kawen aku pun pink maa..




Pic tunang..tahun 2005..




Myvi pink..
ni je yang tak dapat lagi..:):)
mampu berangan je..
nak cat kete hubby kaler pink leh ke cayang hehe...:)



2 comments:

Mak Wardah said...

Dapat Myvi pink kalu, akak nak tumpang.

Mamatasnim said...

haha..boleh je kak..doakan smga impian saye tercapai..amin.:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...