Monday, 15 August 2011

AdAm 9 BuLan


Dak tecik nikan dah pandai panjat tangga...
tak boleh dah tinggal2 walaupun sekejap..
laju je diye merangkak naik tangga tu..

Sangat lasak..mengalahkan Tasnim..
dak laki memang aktif..
menyusu pun kuat sangat..
tapi badan tak naik2 gak hehe..

Dah tumbuh gigi..
jalan pun sket2 je..tapi kene berpaut la..
sebulan dua lagi pandai lakut..
Tasnim dulu pun lambat gak jalan..
dah setahun baru pandai jalan sendiri..


berjaya akhirnye sampai ke puncak
seramnye mama tengok..



Dah tumbuh gigi 4 batang..
dua atas dua bawah..


Nampak tak gigi saye hehe..




4 comments:

NanieZara said...

alahai...pndai naik tangga sndiri dah yer..ish2..baik jatuh kang baru tau,hehe

Mak Wardah said...

mamatasnim,
bestnye ada anak tenit2 & tome, tapi buatlah tutorial camne nak buat blog camni.....cun sangat

mamatasnim said...

Naniezara..kene pantau selalu lau tak cepat je diye naik hehe..

mamatasnim said...

Mak Wardah..tq ye..nak wat tutorial hehe..alahai Su pun tak pandai sangatla..ni pun kawan yang tolong watkan ekeke..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...