Thursday, 25 August 2011

JaTuh CinTa


Jatuh cinta lagi..
bape kali daa nak jatuh cinta

Cukupla sorang je kat hati ni hehe..
dulu kini dan selama-lamanya.

Jatuh cinta kat tudung Fareeda
Saya suka sangat kat design ngan kain chifon
yang lembut dan sejuk
lain dari yang lain nampak unik sangat
kaler2 nye pun cantik2 ya ampun
tergoda tul iman ku..
lagi2 kaler pink hehe..

Pada sesiapa yang nak tengok
koleksi Fareeda yang cantik2
menarik pasti tertarik

Boleh gi tengok kat
 pesbuk Fareeda Nyata Jelita
cepat2 dapatkan
banyak koleksi terbaru Fareeda
boleh pakai raya nanti..:)
Wah promo..tak berbayar pun hehe..:)








Jangan loya atau muntah tengok pic2
yang terlebih pasan ni ye hehe..
sifat semulajadi tuan rumah
suka bergambar
tak dapek nak nolong..nggee.:)






7 comments:

Shibam Jelita said...

cantik memang sangat cantik, tengok pulak pada harga nya kan, kalau nak beli buat koleksi ke opis, perghhhh, parah lah, hihi

yana halim said...

woahhh....musim pearl haya dah abes ke? hehe...

Ayl Aziz said...

cantiknye tudung... :)
Saya tak berani bertudung corak2.. takut tak kena pulak. Tp nak kena try jugak.

ainnoraini said...

mmg cantik tudung tu..sesuai dgn orgnye tu...manis jer..

selamat hari raya aidilfitri...

Mamatasnim said...

kak shibam: hehe ni pun dah parah dah kak..:)

yana: saje je try...masih setia ngn perl haya ekeke..

Mamatasnim said...

Ayl aziz: tq singgah n folo..Su pun dulu tak suka pada tudung bercorak takut tak kena ngan muka su yang bulat ni..tapi bile tengok orang pakai nampak cantik lak..su pun try.. nampk ok la kut..tak cuba tak tahukan..akak try erk..:)

Mamatasnim said...

ainoraini: tq kak singgah n komen..hehe..:)
selamat Hari raya Aidilfitri maaf zahir dan batin tuk ahkak jugak..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...