Friday 17 August 2012

TuDuNg RaYa FaReeDa


Alhamdulillah umah dah kemas..kuih pun dah beli..baju raya pun dah siap..cuma langsir je tak siap lagi..balik dari kampung nanti baru pasang..tengah packing barang skg..esok dah nak balik kampung..yeayy..seminggu di kampung nanti..raya sakanlah..untunglah kawen sekampung ni ulang alik je rumah dekat pagi mah hubby tengahari mah saya malam mah hubby camtulah kekdahnya..

Hokey..di kesempatan ni saya ingin menyusun sepuluh jari seandainya ada salah silap yang saya tak sedari sepanjang berblog ni..Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin saya ucapkan kepada sume pembaca yang rajin folo blog saya yang masih baru..terharu ni waaaa..

Cuti raya cuti berblog jugalah semestinya sibuk di dapur nanti anak buah je 32 orang haaa lum lagi kunjungan sedara mara dan kenkawan pastinya lebih meriah..tapi kalau sempat saya hapdetlah juga nanti..


tudung raya pun meriah tahun ni..
jual2 juga sendiri punya tak lupa ahaha..
terapi minda..:))))))





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...