Monday, 28 May 2012

DeMaM dan BatuK


Minggu lepas seminggu tasnim tak gi taska demam dan batuk..mula2 tasnim pastu jangkit lak kat adam..kiranya 3 minggula tasnim tak gi sekolah taska cuti dua minggu ni..

 kalau dah demam makan pun tak selera..
nyusu pun tak mau..minum air kosong je..
terus susut badan diye..adam lagilah dah memang kurus 
makin bertambah cekeding si super lasak tu..kesian dorang tido pun tak lena sebab batuk dan muntah je..



camnilah lau demam duk diam je tasnim tu..
si kecik tu je yang tak reti duk diam walaupun demam..
susah sangat nak bagi makan ubat kat dorang ni..
adegan pujuk memujuk je dekat setengah jam..siap muntah2 dulu barulah makan tupun kadang
sket je dorang telan aduhai sabar jelah..

2 comments:

armouris said...

terjumpa info ni, pasal demam…. sharing is caring :) - Cara Redakan Panas Demam Dengan Mudah

Mak Wardah said...

Salam. Ni kat Klinik Shaikh K.Kemuningkan...Harap anak2 cepat sembuh.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...