Wednesday, 7 March 2012

BaNduNg

Salam..

Pestime menjejakkan kaki ke Bandung..dikala usia kandungan 6 bulan..terlebih teruja disitu..orang lain dah berpuluh kali gamaknya..ahkak je yang poyo..wakaka..Alhamdulillah selamat juga sampai disini selama 4 hari di Bandung..penat bejalan tak hilang lagi ni..nak upload gambo pun banyak..nanti2lah lau free baru upload..mana yang sempat je ye..fenin nak pilih..:):)














5 comments:

yana halim said...

wah....romantica de amour...hehe

inazamri said...

bestkan cuti2 bandung.Akak pun tingin nak pi lg.last year gi sana akak tak turun pun ke kawah bawah tu.salam ukhwah

Mamatasnim said...

inazamri:hehe bes shoping murah lagi dari sini..turun juga kat kawah tu walaupun hujan redah je hehe..salam perkenalan dari mamatasnim..tq singgah n folo..:)

~najwa~ said...

cantiknya pemandangan...


amboih, semangat betul ber'vacation sambil membawa perut ;)

Mak Wardah said...

Anda nampak sangat anggun bila 1 1/5 =1.5. Enjoying your life...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...