Tuesday 2 April 2013

Pic Nikah AnaK BuaH YaNg TerTangguH


Majlis akad nikah anak buah awal bulan tiga ritu di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin Putrajaya..selamat sudah majlisnya di kedua2 rumah pengantin laki dan perempuan..anak buah lelaki ni anak kakak yang sulung..adiknya dahpun berkahwin de dua orang anak dah pangkat neneklah saya ni hehe..

tenang je wan masa ni

















tisya cakk

tetap ngan pink walaupun tema kuning ahaks..

sister











Sesi bergambar keluarga pengantin lelaki dan perempuan



suka bergambar:))

family pengantin lelaki

 Ayahanda dan Bonda saya

family kecil saya

usahawan berjaya :))







cucu saya si Ayob yang debab

diperkarangan masjid

dah tanggal baju comot sangat haha

pose sebelum balik

Pic sanding ti saya upload next entri..

2 comments:

Suhaiza Binti Halidi said...
This comment has been removed by the author.
Suhaiza Binti Halidi said...

Amin... InsyaAllah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...