Monday, 17 December 2012

AdiK TisYa 6 BuLaN

Salam...

Disebabkan lama dah tak hapdet makanya banyaklah gambar2 yang akan diupload secara berjemaah nanti..hanya kerana kuota upload gambar dah penuh alasan saya tak hapdet haha boleh diterima ke alasan ni weii..tuan tanah takde mood sebenarnya nak hapdet bila pic takde..hehe sib baiklah de kawn2 yang baik hati sudi menolong ecewahh padahal senang jepun malas lagi banyak sebenarnya disamping banyak perkara lain yang berlaku sepanjang sebulan lebih ni..

Disamping sibuk  dengan hal family cuti sekolah nikan banyak kenduri kendara..kenduri kawen, kenduri cukur jambul, berkhatan doa selamat macam2lah jemputan yang wajib kami hadiri..kitorang laki bini nikan rajin gi kenduri di samping dapat mengeratkan silaturrahim dapatlah makan free ehehe..tapi lau takde jemputan suka duk umah lagi ngan anak2 sambil Layan Maharaja Lawak Mega yang lau ulang 50 kali pun tak jemu tapi diselang selikan ngan Ultraman kasi can kat budak2 tu..malam lak layan Adam Dan Hawa ngan hubby haishhhhh...senyum sampai telinga..:)))


Semalam 16/12/12 genaplah Tisya 6 bulan..
lagi 6 bulan cukuplah setahun..ti leh potong kek tuk adik tisya lak skg ni walaupun dah 6 bulan badan tisya ni kecil molek je bulan lepas timbang baru 4 kg lau naik pun mungkin sikit je..takpelah tecik pun yang penting sihat dik ya..mama doakan semoga tisya sihat dan ceria selalu jadi anak yang solehah yang menggembirakan kedua ibubapa dunia dan akhirat..amin..

Ulang tayang baju yang sama lately suka pulak kaler merah adoyaii sakit mata tak korang ehehe..:))


2 comments:

yana halim said...

serius je Tisya... comel kecik je..

SYANI said...

Sebijik muka mama dia..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...