Thursday, 8 November 2012

CheNta HaTi MaMa

Tasnim..Tisya..Thaqif..

hye sume..
lama dah tak hapdet pic dorang bertiga ni..
16/11/2012 ni genaplah Tisya 5 bulan Adam Thaqif 2 Tahun.. 
 
 Tisya pun dah pandai niarap..
dah gelak2 besar bila abang ngan kakak ajak main..

 Semalam gi folo up ultra sound buah pinggang Tisya Alhamdulillah dah kembali normal..cucuk kokal gak semalam..cuma saluran pernafasan tisya agak sempit sebab tulah dia bernafas agak kuat..tunggu besar sket baru buat apa yang perlu kata doc..harapan semoga tisya kuat dan mama sentiasa doakan yang terbaik untuk anak2 mama.
 
 cukup 4 tahun 22/12 ni..


 

 sayang sangat kakak kat adik sampai nangis bersungguh2 bila cik oka kata nak amik adik..
kalau adam takpe adam suka lawan ngan kakak haha..penangan ultraman mebius..si kakak jadi mangsa adam nak berlawan..

ermm seronokkan balik keje tgk anak2 hapy hilang penat
hilang stress..tengok somi pun hapy gak berbunga je hati haha..:))
 
mood jiwang:tengok adam dan hawa..:))
 
 
 
 
 
 


2 comments:

yana halim said...

comelnya tisya. kejap je dah beso.... :)

Mamatasnim said...

dalm pic je beso k yana..hehe..luar tecik je..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...