Thursday 7 June 2012

AnTaRa KaSuT, HaNdBaG DaN TuDuNg



Korang..nilah kasut yang saya pakai sepanjang pregnan ni..tulah kasut pergi keje, ke pasar ke kenduri kawen shopping dan kemana saje..hehe..bukan masa pregnan je tak pregnan pun kasut saya kalau yang tu tu jelah saya pakai..selagi tak koyak dan tak tersembul tapak kaki ni kasut yang ada tu jelah saya belasah sampaila betul2 dah teruk barulah saya beli yang baru..kalau kasut saya tak berapa kisah sangat pakai je apa2..kalau ikutkan kasut tasnim lagi banyak dari kasut saya..huhu..sebab tu saya tak kisah kalau rak kasut saya tu kecik je..bukan banyak kasut pun saya ada..cuma ada kasut sport satu ngan sipar je..pastu kasut2 hubby ngan tasnim..

Lainla citer sebelum kawen dulu..kalo tak 2 ke 3 inci rasa cam kureng jekann..jalan pun ala2 model gitu..kalo gi shopping pun termasuk list kedai wajib singgah..kalau boleh sume nak try..alahai dulu ye..tidak skg..skg nak bertumit tinggi lenguh betul kaki ni berat badan dah tak leh menampung kaki yang kecik ni hehe..nak main kejar2 lagi ngan bebudak tu udahnya memang kasut sipar je lagi senang kann..


 Ni pic saya amik sblum gi keje pagi tadi..
memang dah teruk..wajib beli baru dah ni..
tapi tak larat sungguh nak menyopping tengah sarat menunggu hari ni..

 Macamtu gak ngan handbag..tahun lepas nye handbag ni masih saya pakai tak tukar2 pun hingga kehariini..wah caya tak korang..cayalahhh!!!!
baru pagi tadi saya pakai handbag yang hubby belikan kat China tu..setelah hubby perli tak pakai pun handbag yang dia beli..okey mama dah pakai dah harini..memula cam pelik lama2 okla suka sangat..
pic takde ye korang..tapi sama je warna hitam..sebab saya suka hitam boleh match ngan apepun..


Walaupun kasut koyak rabak zip handbag tak leh katup..

tapikan..kalau tudung semestinya Fareeda..hehe..
 Korang jangan lupa add Facebook Fareeda Tasnim tau..
nak restock tak lama lagi..
nantikan kaler2 yang hot dan gojes dari Fareeda..
Pasti Jelita..ahaks..:)
Sempat lagii..





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...