Friday 24 January 2014

JaLan2 SaMpai DeMaM


Ni minggu lepas punyer cerita balik Vietnam terus demam+selsema+batuk terus sambung cuti sehari..awal2 tahun dah cuti sakit..rekod mc tahun lepaslah paling banyak disebabkan cuti operation resdung 3 minggu saya cuti..walaupun hidung rasa lega lepas operation tapi agak teruk rasanya bila selsema datang rasa  perit sangat bila air dari hidung tak berenti meleleh kain dan tisu memang kena ada sentiasa..ada masa saya cerita resdung saya yang teruk tu nanti..

ala2 gadis mekong tak wakaka....

dari tak minat cotton terus jatuh cinta pada kain ni makanya wajiblah borong banyak kain yang cantek2 ni buat baju raya sekali...gamba2 kat Vietnam saya upload entri lain...

Wassalam..






1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...