Wednesday 12 September 2012

SaYa KeCeWa SaHaBaT


Saya bukanlah seorang yang cepat melenting kat pesbuk pun jarang saya meluahkan ketidakpuasan hati saya banyak share je dari post status.. kalau saya rasa perlu je baru post..asanya kat blog pun banyak gambar lagi dari cerita..boleh tengok dan cek lau tak caya ahaha..saya lebih suka pendam apa yang terbuku dalam hati dan selalunya hubbylah pendengar setia saya..wahhh tetiba jekan..errm..

Sejujurnya saya terlalu kecewa dengan seorang sahabat..
 banyak kali terkena tapi saya wat tak kisah je..
sebab saya mudah kesian dan tak sampai hati lagi2 dengan sahabat sendiri..

yang dapat tak seperti yang dijanjikan..
bukan tak bersyukur sahabat tapi kepercayaan tu hilang..
janji manis yang ditabur hanya kerana ingin mengejar bonus yang tinggi telah mengenepikan nilai persahabatan yang dibina setelah sekian lama..aduhai kecewanya hati..

Semoga ini menjadi pengajaran pada saya sahabat..




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...