Tuesday 10 April 2012

SuRpRiSe DaRi HuBBy


Ehem2..tiba2 dapat hadiah dari hubby..mau tak meloncat ahkak nasib tak terberanak je masa tu..ekeke..dalam kesibukan saya skg ini, masa bersama family sangat terhad..hubby sangat2 memahami dan menyokong apa jua yang saya lakukan..alhamdulillah sangat bersyukur dengan apa yang saya miliki skg ini..keluarga adalah harta yang paling berharga dalam hidup saya..

 tunjuk kotak jerr lahh..:)

thanks hubby..sweet sgt..ahaks..

 Stok2 tudung Fareeda

 
Stok Tupperware yang baru diambil..

 Dari minat tak sangka pulak nak berbiznes..hoby baru skg ni..jual tudung jual tupperware..semoga success hendaknya..aminn..

3 comments:

AyangAizul said...

tulisan tak berubah.... hahahahah

Mamatasnim said...

Dari dulu sama je Yang tulisan aku je yang berubah condong kekiri condong kekanan..haha..

Yana Halim said...

wehhh....senyap2 je. Dapat hadiah apa tu ye?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...