Tuesday, 25 October 2011

PoToSHuT Pra KeLaYaKaN MoDeL FaReeDa 2012


 Assalamualaikum..

Hai semua..Sabtu lepas hari yang paling mengujakan Saya
terpilih untuk menghadiri Photoshoot Pra Kelayakan
Model Fareeda 2012..hanya suka2 je tau..kalau terpilih
Alhamdulillah..Walaupun ini baru sesi pertama tapi ianya
amat bermakna dalam hidup Saya..satu pengalaman yang
paling manis untuk disimpan dalam coretan hidup Saya..

Tahniah pada calon2 yang hadir..semuanya sangat anggun
dan jelita memakai tudung Fareeda..seronok juga dapat
berkenalan dengan sebahagian calon semasa
photoshoot aritu..

Minggu depan bermula 1 November hingga 5 November
2011 Fareeda akan mengadakan sale sempena Aidiladha..
jadi cepat2 la korang serbu butik2 Fareeda yang berdekatan..
Kawan-kawan boleh layari pesbuk 
bagi melihat koleksi2 baru tudung Fareeda
yang cantik2..
Jangan lepaskan peluang ni ye kawan-kawan.
Jadikan tudung Fareeda sebahagian koleksi peribadi
anda..Nyata Jelita memakainya..:)



Hubby dan anak2 peneman setia..








Haha pakai baju raya je..tak sempat nak beli baju baru..
last minute baru tau terpilih..ahakks..:)

10 comments:

Alida Ali said...

Cantik la tudung fareeda..saya baru plan nak g terjah 1-5hb ni...umah dkt je tp tak pernah singgah butik fareeda..

Mamatasnim said...

Hai Alida..siyes memang cantik tudung fareeda ni..untuk sale Aidiladha ni lagi banyak koleksi2 terbaru dari Fareeda..lagila senang rumah dekat.nanti terus serbu je hehe..:)

KSWSK said...

insyaallah ada rezeki..pastu kena la pektis catwalk..senyum..posing..jwb soklan..

wan habibah said...

teringin gile nak beli tudung fareeda.. lawa2 betul

NanieZara said...

semoga berjaya...heheh

Shibam Jelita said...

INSYALLAH, kalau ada rezeki, dapatlah tu nanti

Mamatasnim said...

Terima kasih atas ucapan dan doa kawan2 semua..semakin seronok berbloging..:)

AzaLea said...

Salam perkenalan...

Last week sy pun g butik Fareeda... teman member beli tudung... ramai yg dtg utk photoshoot... semua yg dtg cantik2 belaka... hope ade rezki utk akak juge... gud luck..

Mamatasnim said...

Hai AzaLea..tq..salam perkenalan..memg sabtu dan ahad lepas hari utk photoshut..sume yg dtg cantik2..lagi2 dengan tudung Fareeda..hehe:)

+ GEE + said...

kan...suke jugak tudung fareeda ni...tp kat perak ni xde branch...slalu suh my sis yg belikan...
gud luck ye...semoga antara yg terpilih

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...